Logipacks

Retourtjes

Retourtjes

Een goed en duidelijk retourbeleid is essentieel voor een goede dienstverlening. Logipacks bespreek daarom in goed overleg met de webshophouder welke afspraken ze willen maken en hoe Logipacks dat beleid overdraagt aan de consumenten.
Afhankelijk van de gekozen vervoerder worden de retourafspraken zo gecommuniceerd met de eind consument. Omdat het retourbeleid sterk verschilt tussen de transportbedrijven, kunnen wij slechts meegeven dat wij in samenspraak met de webshophouder een strak retourbeleid inrichten.

Eénmaal bij ons terug retour ontvangen kunnen wij de retourtjes controleren, opnieuw beoordelen, laten repareren, en afhankelijk daarvan kan het product weer de voorraad in, of we bieden het terug aan bij de webshopeigenaar. En tot slot kunnen wij het aanbieden om het te verkopen aan opkopers tegen een gereduceerd tarief. Zo hoeven wij de producten niet weg te gooien.
We hebben een speciale technische dienst die reparaties kan plegen. Alle handelingen worden vooraf met de webshop eigenaar gecommuniceerd via ons WMS systeem. Zo blijft de controle en beslissing per product altijd bij de relatie.
Vraag goed na welke kosten gemoeid zijn om een goed retourbeleid op te zetten. Vraag ook welke wijze voor u belangrijk is.


Wat doen wij
niet

Lees meer
Drank

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Eten

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Wat doen wij
niet

Lees meer
Opslag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

B2B

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Vandaag besteld morgen in huis

Afhankelijk van de grootte van de bestelling, het gewicht en de locatie, kiezen wij de meest geschikte partner om uw bestellingen met uiterste zorg te bezorgen

Op zoek naar een betrouwbare fulfilmentpartner?

Neem contact met ons op
Logipacks
E-fulfilment
+31854002400
Offerte aanvragen
Phone Icon