Fulfilmentcentra zoals Logipacks kunnen op vele verschillende vlakken de uitkomst zijn voor vele uitdagingen waar een online verkoper mee te maken krijgt. Welke hiervan voor jou van toepassing zijn, zijn voor iedere ondernemer anders.
Naast sterren genomineerde contt van Logipacks werken wij transparant midls one-stop-shop model. Naast fulfilment kun je bij ons terecht voor veel meer om je online sales te bevorderen.
Omdat wij onze tarieven all-in zijn, vinden wij het nog leuker als je meer kunt verkopen om hoger in de staffel te komen. Daarom helpen onze professionals je verder met:
Zo heb je alles onder één dak.
De reviews van jouw klanten geven een vertrouwen aan de nieuwe klanten om een order te plaatsen. 63% van alle reviews gaan over de levering van het product. Verkeerd product geleverd, niet volledig geleverd zijn enkele voorbeelden hiervan. Door de automatisering van fulfilment partijen is de kans op fouten minimaal. Dat maakt het dat de reviews door Logipacks stijgen en dat indirect voor meer orders zorgt.
Onze expeditie staat in direct contact met onze relaties. Wil je snel nog een order tegenhouden? Of een tussentijdse controle uitvoeren? Of wellicht een handmatige order meesturen om 22:00? Dat kan bij ons allemaal. Onze servicemedewerkers staan voor je klaar.
Omdat wij een partner zijn van Postnl, hebben wij en dus ook onze relaties vele voordelen.
Veel ondernemers lijken te struikelen over de tarieven van de fulfilment partijen en zien het als een kostenpost i.p.v. een investering. Want waar kun je dan op besparen als je met een fulfilmentcentrum zoals Logipacks gaat samenwerken?
Onze opslaglocaties zijn allemaal voorzien van brand- en inbraakbeveiliging. Daarbij houden wij altijd rekening met de groei van onze relaties. Je kunt dus altijd doorgroeien bij Logipacks. Aan opslag hebben wij geen tekort. Daarnaast liggen onze locaties op 5 minuten afstand tot de A2, 15 minuten afstand tot de havens van Stein. 10 minuten afstand tot vliegveld Maastricht Aachen Airport, en 5 tot 10 minuten afstand tot België en Duitsland.
Bij logipacks werken wij niet met standaard processen. Maatwerk is hier de standaard. We zullen te allen tijde de wensen van onze relaties in de dienstverlening ten uitvoer brengen in goed overleg. De klanten zullen niet merken dat Logipacks ingeschakeld is, tenzij dat op verzoek is.
Doordat onze processen grotendeels geautomatiseerd zijn, kunnen wij de relaties beter van dienst zijn, geen fouten maken in het proces, en kunnen wij u als relatie altijd in realtime op de hoogte houden van de gang van zaken. Hoeveel voorraad ligt er precies per sku? Hoeveel retourtjes zijn er binnen en welke zijn weer opgeboekt als verkoopbaar? Met de online apps direct een overzicht van alles sales, Track and Trace codes en nog veel meer.
Je kunt op drie vlakken besparen op tijd.
Ten eerste omdat je fulfilment uitbesteed, hoef je geen tijd meer te besteden aan het inslaan, voorraad tellen, picken en packen van de order, label uitprinten, pakket aanbieden aan de vervoerder, retourtjes aannemen en controleren. Dat is dan allemaal verleden tijd en die tijd kun je wellicht beter besteden aan je bedrijf;
Ten tweede zijn de openingstijden van je webwinkel belangrijk. Daarmee bedoelen we eigenlijk dat hoe langer de winkel open is en je bestellingen worden verwerkt, dat je meer klanten kunt helpen.
De meeste online bestellingen worden tussen 18:00 en 23:00 geplaatst. Als je een late cutoff-tijd hebt zoals bij Logipacks, dan is vandaag besteld en morgen in huis de perfecte oplossing.
Ten derde is de tijd waar je terecht kunt met je pakketten ook een issue. Vaak moet je voor de laatste lediging al voor 16:30 je pakketten hebben gebracht. Dat weerhoudt jou om een late cutoff-tijd te kunnen hanteren.
Afhankelijk van de grootte van de bestelling, het gewicht en de locatie, kiezen wij de meest geschikte partner om uw bestellingen met uiterste zorg te bezorgen