Hoe werkt HOME fulfilment
Ondernemers kunnen na een acceptatie van de samenwerkingsvoorwaarden starten met een uniek concept van HOME fulfilment. Wat houdt dit nu exact in?
- Je krijgt de inlog van je eigen Warehouse Management System gekoppeld aan je webshop(s);
- Hiermee heb je alle producten digitaal in voorraadbeheer;
- Wij maken een digitaal magazijn voor je aan;
- Je kunt nu je eigen orders vanuit je webshop beheren en de verzendlabels afdrukken;
- Van Logipacks krijg je tegen een eenmalige betaling je eigen labelprinter
- Zo is je voorraad op orde, je orders staan centraal in je portal en je verzendlabels worden direct aangemaakt zonder tussenpartij
- Nu kun je de orders ban Logipacks afgeven op werkdagen tot 22:00 of een ophaaldienst van Logipacks gebruiken vanaf €9,95 per pick-up
- Bij meer dan 30 orders per dag, komen we gratis de orders bij je ophalen
- Vandaag besteld, voor 22:00 bij ons aangeleverd, de volgend dag bezorgd door PostNL
Waarom HOME fulfilment van Logipacks in Limburg
HOME fulfilment is uniek en mag gezien worden als een tussenstap van eigen orderverwerking naar het uitbesteden middels fulfilment. Op deze manier kunnen ondernemers een beetje wennen aan het concept fulfilment en gebruik maken van kleine kortingen op bepaalde diensten.
- Geen maandelijkse kosten voor een Warehouse Management System;
- Geen maandelijkse kosten voor een voorraadsysteem;
- Geen maandelijkse kosten voorsoftware om verzendlabels aan te maken zoals Sendcloud of My Parcel;
- Korting op de verzendlabels van PostNL. Betaal geen €7,65 bij een postkantoor maar €6,50 via HOME fulfilment en bespaar meer dan €1,- op je verzendkosten
- Je hebt nu je eigen voorraad in beheer en kunt zelf bepalen hoe de orders worden verwerkt en hoe u wenst om te gaan met de klantvragen.
- Eenmalige opstartkosten voor het inrichten van je portaal en magazijn en voor de aanschaf van een labelprinter totaal €699,-
Lijkt dit u interessant en wilt u meer weten?
Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.
Neem contact met ons op