Logipacks

FAQ

Offerte aanvragen

FAQ

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met.

kan ik mijn producten bekijken op locatie?

Tuurlijk kan dat. Laat het ons alleen even vooraf weten, zodat we de piek momenten kunnen vermijden. Onze klanten zijn op werkdagen van 09:00 tot 22:00 welkom op één van onze locaties.

Kan ik alles bij jullie opslaan voor e-fulfilment?

Nee. We slaan geen voedsel op met houdbaarheidsdata, omdat onze systemen daar geen rekening mee houden. Daarbij hebben wij geen gekoelde opslag. Verder kunnen wij geen brandgevaarlijke stoffen in de voorraad nemen. En tot slot nemen we geen artikelen in ontvangst die politiek gevoelig liggen, verboden zijn volgens de Nederlandse wet, en medische artikelen.

Hoe komen mijn producten bij jullie terecht?

Je mag de producten zelf bij ons brengen. Je mag ze laten brengen door een derden. Of wij komen ze halen. Afhankelijk van de producten en de wensen plannen wij de inslag in op één van deze manieren.

Wat als producten schade hebben bij levering?

Bij ontvangst controleren wij altijd de producten op aantallen, productcodes en of er beschadigingen zichtbaar zijn. Mocht er iets niet conform levering zijn, dan maken we daar een aantekening van in het systeem.Het is dan aan de relatie om contact op te nemen met de leverancier. 

Tot hoe laat worden bestellingen aangenomen?

Onze fulfilment relaties mogen rekenen op een orderverwerking tot 23:59 waarbij de bestellingen de eerst volgende dag worden bezorgd.Voor bedrijven of consumenten die gebruik maken van onze zeer voordelige pakketdienst, zij kunnen tot 21:45 de pakketjes bij ons afleveren, of voor die tijd laten ophalen door ons.

Kan ik mijn eigen verpakkingsmateriaal gebruiken?

Onze pakketten worden op volume ingekocht en zijn neutraal in haar uiterlijk. Mocht jij als relatie van Logipacks je eigen verpakking willen gebruiken dan kan dat. We rekenen daar geen extra kosten voor, maar brengen deze ook niet in mindering op onze all-in tarieven. Dit omdat het voor onze medewerkers meer tijd kost om per klant een andere verpakking te gebruiken.

Zijn mijn producten veilig bij Logipacks?

Ja. Onze loodsen zijn allemaal voorzien van een inbraaksysteem, brandsysteem, camerasysteem met opvolging door een partner beveiligingsbureau. Dat betekent niet dat we 100% garantie kunnen geven. Een verzekering vanuit de relatie is dus zeker geen overbodige luxe.

Kopen jullie nieuwe voorraad in?

Nee. Het verkoopproces en het inkoopproces blijft in beheer bij de webshopeigenaar. We faciliteren wel het voorraadbeheer, zodat je tijdig weet, wanneer er nieuwe voorraad ingekocht mag worden. Maak daarbij simpel een inslagopdracht aan, zodat wij weten wanneer we welke producten kunnen verwachten op onze locaties.

Heeft u andere vragen - Neem contact op.

FAQ

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met.

Hoe kan ik mijn voorraden bekijken en of bijhouden?

Ons systeem is gekoppeld aan jouw webshop. Dat betekent dat wij naar dezelfde voorraden kijken die daar zijn weergegeven. Daarnaast kun je altijd inloggen in het klantenportaal van ons systeem om daar aanpassingen te maken of om producten toe te voegen. 

Is e-fulfilment ook interessant voor kleine shops?

Tuurlijk. Het idee is namelijk dat je meer tijd over houdt die je wellicht elders beter kunt inzetten. Als kleine onderneming kan je niet veel met verzendtarieven of verpakkingskosten.  Daarnaast ga je tijd besparen, onkosten besparen die ook bij kleine ondernemingen toch wel eens kunnen oplopen. Wij adviseren dat vanaf 50 bestellingen per maand de stap naar Logipacks pas echt interessant gaat worden.

Wat zijn de voordelen van e-fulfilment?

Klik hier voor meer informatie.

Is er een minimale afname per maand nodig om klant te worden?

Om de kosten van onze kant enigszins te dekken starten we met kleine ondernemingen met een minimale verzendcapaciteit van 50 bestelling per maand. 

Wanneer is uitbesteden het verstandigst?

Dat is per relatie verschillend. Op het moment dat er enige financiële ruimte is om tijd te besparen die gebruikt kan worden om meer klanten aan te trekken of om je bedrijf te laten groeien, is het moment aangebroken om e-fulfilment te overwegen.

Moet ik alle diensten bij jullie afnemen?

Bij ons moet niets. Wil je alleen de pakketjes bij ons aanbieden, dan  kan dat. Wil je een webshop laten maken, of alleen social-media campagne starten? Alles is in elke hoedanigheid mogelijk.

Hoe kan ik klant worden van Logipacks?

Vraag een offerte aan. Na acceptatie van de offerte zullen wij je een overeenkomst sturen die per maand opzegbaar is. Na ondertekening van deze overeenkomst kunnen wij de webshop gaan koppelen en beginnen met he topbouwen van onze zakelijke relatie.

Heeft u andere vragen - Neem contact op.

FAQ

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden naar alle landen waar geen restricties op liggen. Afhankelijk van de grootte van het pakket en het gewicht, kunnen wij het pakketje naar ieder willekeurig land sturen.

Van welke bezorgdiensten maken jullie gebruik?

Afhankelijk van het te verzenden pakket, werken wij samen met de meest geschikte leverancier die voldoen aan de wensen van onze relaties. We werken samen met Budbee, Postnl, DPD, DHL, UPS en Fedex.

Wat als mijn klant zijn pakketje niet ontvangt?

Wij versturen geen beschadigde producten. Dat wil zeggen dat er tijdens het transport een beschadiging is opgelopen. Onze bezorgers zorgen zelf voor een correcte afhandeling van de eventuele beschadiging. Het is overigens geen overbodige luxe om waardevolle producten via een eigen verzekering te dekken.
Kan ik gebruik maken van spoedbezorging? Voor .. Besteld is vanavond in huis?

Enerzijds hebben we een same-day-delivery optie voor relaties die dat beetje extra willen betalen om voor 13:00 een order in te geven dezelfde avond wordt bezorgd. Anderzijds hebben wij onze eigen spoed bezorging  indien er dringende spoed bij is. Dan tellen wij de gemaakte km en de reistijd voor deze bezorging.

Maken jullie gebruik van track and trace?

Ja. Vrijwel al onze bezorgpartners werken met een track & trace optie die standaard is opgenomen in de dienstverlening. Zo weten we altijd waar het pakketje zich bevind.

Heeft u andere vragen - Neem contact op.

Wat doen wij
niet

Lees meer
Drank

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Eten

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Wat doen wij
niet

Lees meer
Opslag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

B2B

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Op zoek naar een betrouwbare fulfilmentpartner?

Neem contact met ons op
Logipacks
E-fulfilment
+31854002400
Offerte aanvragen